Ruilen & Retourneren



HERROEPINGSRECHT

SchminkWebshop Colours hoopt natuurlijk dat je een tevreden klant bent.
Mocht de bestelling toch tegen vallen dan kun je als particuliere klant gebruik maken van het herroepingsrecht.

Particuliere consumenten hebben het wettelijke recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgave van reden te annuleren.
Mocht je gebruik maken van dit herroepingsrecht, dan heb je na de annulering nogmaals 14 dagen tijd om je product retour te sturen.

Indien je de volledige order annuleert en retourneert krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Annuleer je maar een deel van de bestelling en houd je de rest, dan krijg je alléén de kosten van de geannuleerde artikelen retour, en geen verzendkosten.
De kosten voor retour sturen naar de SchminkWebshop zijn voor eigen rekening.
Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de SchminkWebshop geretourneerd worden.
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien het product ongebruikt is, de verpakking van het product onbeschadigd en de eventuele verzegeling op de verpakking niet is verbroken.

Het bedrag van aankoop en de verzendkosten, in het geval van de volledige annulering van uw bestelling, zullen na ontvangst van de goederen per omgaande op uw bankrekening worden teruggestort.

Wanneer je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht kun je telefonisch of per mail contact met de SchminkWebshop opnemen.
Klik hier voor de contactgegevens
In overleg wordt dan de meest gunstige manier van retourneren bepaald.

Uiteraard kun je ook altijd bij ons langs komen om producten te ruilen of te retourneren.

Service staat bij de SchminkWebshop hoog in het vaandel. Wij zullen er altijd naar streven een goede oplossing te vinden en een tevreden klant te hebben!

Zijn er toch nog klachten dan willen we je vragen deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schminkwebshop.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.